Movember 2011

25858 Views 141 Posts Social
Who's doing it?

I found out that I was doing it today, the guys from my work have set up a team to help raise money for this great cause.

Here's the link to my page! Please feel free donate to support men's health!

mobro.co/Doles

And of course if you're involved, post the link to your page!
Doyl
+
This means we get to look at pictures of Doles?
Donating!!
Leave a comment Log in with Facebook

Doyl said: This means we get to look at pictures of Doles?
Donating!!


LoL! I'll actually just be putting up photos of Keith from Scrubs ;)

Doles said:

Doyl said: This means we get to look at pictures of Doles?
Donating!!


LoL! I'll actually just be putting up photos of Keith from Scrubs


ohhhhh you know me too well *_*
Would it be wrong if I set up a page in my sisters name? :P

I'll donate to you sometime during the month. My mo' is a disgrace. [Shifty]
i can't exactly make out where you work but it definitely has something to do with computers.
I am... but I cheated.

I had a 2-month beard prior to this:

So yeah, rockin' the mo, but I'm not raising money or anything. I'm happy to donate, though.

john12345 said: i can't exactly make out where you work but it definitely has something to do with computers.


Beef Computers ;)

Thanks Guys :D

That's awesome Pilkingbod, so that's what you look like now?

Pilkingbod said: I am... but I cheated.
I had a 2-month beard prior to this:
So yeah, rockin' the mo, but I'm not raising money or anything. I'm happy to donate, though.


Are you by any chance, Noah Wyle?
Im doing it with every bloke in my work.... cept I cant grow a mo to save myself :'@
Leave a comment Log in with Facebook
i would do it but i work at a fast-food so i need to have clean shave every time i go to work [Rage]

prodigyX said: i would do it but i work at a fast-food so i need to have clean shave every time i go to work


If you keep it clean and well trimmed, theres no way they can make you take it off! It's for a good cause


Ignore the peg. I cheated and started 3 days ago [Shifty]
why is there a peg on your lip?

i am unable to grow sexy moustache

i am disapoint
peg
What peg? :O
Post links to your pages guys!
shaved 2 days ago, let the games begin.
Movember 2011
on ya!

mmgn should have a team.

I shaved the other day, so I could totally do this.
Did it last year, got jacj shit in donations so im not even gonna bother this year. I did it for workand they didn't even help. didn't even let me promote it in the windowso I ain't doing anymore promotion stuff for work.

chucky110 said: Did it last year, got jacj shit in donations so im not even gonna bother this year. I did it for workand they didn't even help. didn't even let me promote it in the windowso I ain't doing anymore promotion stuff for work.



you must work with a bunch of skanky lesbians :P
Actually they are all females bar 2 of us. Sexist ones at that actually there are 3 males and 2 females but one of the guys is the bosses son so a bit of a wanker. Im looking for a new job now so hopefully out of there soon
crap i knew i forgot to do something this year.
It's taken me six months to grow this bum fluff. There's no way I'm starting again =/
You so handsome, Doles! :D
 
Leave a comment Log in with Facebook

Featured Xbox 360 Content

Most anticipated game of March

Most anticipated game of March

4 days ago Polls 4 5
Resident Evil Revelations 2 starts out okay, but just okay

Resident Evil Revelations 2 starts out okay, but just okay

Jayden27 2 days Articles 0 6
Yetis are invading Far Cry 4 next month

Yetis are invading Far Cry 4 next month

Gryllis 2 days News 2 7
The Evil Within: The Assignment DLC coming
Gryllis 3 days News 1 3
Dynasty Warriors 8: Empires review

Dynasty Warriors 8: Empires review

Gryllis 3 days Reviews 0 3
How much did Microsoft pay for Tomb Raider exclusivity?

How much did Microsoft pay for Tomb Raider exclusivity?

Tano 3 days News 10 2
Game dev's plea to reunite a divided culture

Game dev's plea to reunite a divided culture

Tano 3 days News 2 5
Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious is standalone DLC

Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious is standalone DLC

Gryllis 3 days News 1 3

Community Content

Work Experience at The MMGN Office

Work Experience at The MMGN Office

12/01/2015 Blog 10 0

MMGN Updates

Status
Updating..
Username

kangle4, thing13 commented on Win a PROJECT ALMANAC prize pack including cinema tickets!

kangle4 6 hours ago
Username

tristardri shared a story - Tristar Driving Don't Text and Drive Infographic

tristardri 1 day ago
Username

tristardri is now Level 3!

tristardri 1 day ago
Username

commented on Yetis are invading Far Cry 4 next month

coffinrona 2 days ago
Username

Mtlgrlkatt is now Level 2!

Mtlgrlkatt 2 days ago